Beste, Bij deze;

Niets vernomen op mijn schriftelijk toegezonden opzegging. Uiteindelijk een nieuwe factuur ontvangen en na contact met een medewerker van Abonnementenland heeft zij keurig mijn zoekgeraakte opzegging verwerkt en de factuur kan ik als niet verzonden beschouwen. Keurig geregeld!

Vandaag de motoplus 3 geleverd gekregen volgens de normale levering.
Dank jullie wel voor de uitgezette acties en het opvolgen.

De nieuwe MotoPlus is vanmorgen mooi op tijd op de mat geland!
Mijn weekend is gered.😊
Hartelijk dank nog voor de goede service!

Bedankt voor onderstaande reactie en de voorgestelde oplossing. Fijn dat het zo kan worden opgelost! Nogmaals bedankt en een fijne dag gewenst.

Geachte, Prima zoals jij dat hebt verandert.
Bij deze wil ik je complimenteren met deze zeer klantvriendelijke oplossing.

Tevens begrijpelijk dat we 1 minder van de weekend krijgen.
Bij deze super bedankt voor de snelle reactie.

Hallo, Dat vind ik echt super fijn. Dank je wel. Nu zie ik dat ik de normale factuur voor mijn vaste abonnement volgens mijn nog niet heb voldaan, oeps!!

Dus als u mijn een nieuwe ( E) factuur stuurt, zal ik die meteen voldoen en mogen jullie mijn abonnement omzetten naar de aanbieding 8 voor € 25,00. Ik ben super tevreden met de geboden oplossing.

Ik ben prima te woord gestaan door jullie medewerkster bij het opzeggen van mijn abonnement op Grinta. Koester zulke medewerkers die meedenken met de klant!!!!!

Dag ,

Zeer tevreden over jullie mail, het antwoord en de service.

Met het nummer kan ik nu meedingen naar n mooie prijs. Ik hoop maar dat ik win?

Ik zal het op Google invullen!

Met vriendelijke groet,

Hallo uitgever brocante blog,
Ik heb het tijdschrift vandaag in goede orde ontvangen. Dankjewel voor de snelle service. Toppie.

Met vriendelijke groeten een brocanteliefhebber,

Hartelijk dank voor u snelle reactie. Alles klopt helemaal.
Goede service krijgt wellicht ooit een goed gevolg.
Ik hoop dat mijn schoondochter hierna verder gaat.

Nogmaals bedankt