Hallo uitgever brocante blog,
Ik heb het tijdschrift vandaag in goede orde ontvangen. Dankjewel voor de snelle service. Toppie.

Met vriendelijke groeten een brocanteliefhebber,

Hartelijk dank voor u snelle reactie. Alles klopt helemaal.
Goede service krijgt wellicht ooit een goed gevolg.
Ik hoop dat mijn schoondochter hierna verder gaat.

Nogmaals bedankt

Dank je wel voor de terugkoppeling en mijn complimenten voor de wijze waarop mijn klacht is opgepakt/behandeld. Ben ik blij mee.

Wellicht wil je nog aanvullend weten dat MotoPlus editie 22 maar liefst anderhalve week te laat werd bezorgd.

En dan het goede nieuws: editie 23 is vandaag al door de bezorger van Sandd bezorgd. Sneller kan niet. Prima dus en voor mij nogmaals de bevestiging dat er serieus met mijn klacht is omgegaan.

Hallo,

Hartelijk dank voor de uitleg. Ik ben tevreden met de geboden oplossing. Ik stel dat zeer op prijs.
Ik hoop dat de bezorging vanaf nu weer normaal verloopt.

Met vriendelijke groeten

Goedemorgen,
Heel hartelijk bedankt voor het toesturen van het blad nr. 8!
Ik dacht een digitale uitgave te ontvangen, maar dit is echt een geweldige service!
Ik zie met plezier de nummers 9 en 10 tegemoet!

Geachte mevrouw,
goede avond, hartelijk dank voor uw toelichting.
Die is helder. Hartelijk dank voor uw royale gebaar!

Dit is SERVICE ik ga een review geven! Ps er is al afgeschreven voor mijn geheim! En ik ga een actie abonnement afsluiten

Beste klantenservice,
Super bedankt voor de snelle reactie en actie.
Top service. Heel erg bedankt

Mag ik je bedanken voor je aardige bericht!!!!
Fijn dat het is opgelost!!!
Zonnige groet,