Fulfilment

Het verschil tussen een tevreden en een ontevreden klant

Verwerking van bestellingen uit uw webshop, bijhouden van de voorraad, tijdige uitlevering van de bestelde artikelen, betalingsverwerking, telefonisch en per email vragen beantwoorden van klanten en abonnees, premiums verzenden, nazenden van reeds verschenen edities, omruilen en opnieuw verzenden van artikelen; het zijn allemaal bijzonder tijd-kritische en arbeidsintensieve zaken.

Zaken die stuk voor stuk het verschil maken tussen een tevreden en een ontevreden klant.

Alles onder één dak: korte lijnen en snel schakelen

Bij Abonnementenland weten we dat als geen ander. Daarom verzorgt Abonnementenland niet alleen het abonnementenbeheer, maar óók het fulfilment voor zijn klanten. De klantenservice heeft dagelijks contact met de bezoekers van uw webwinkel en uw abonnees. Het grote voordeel daarbij is, dat de klantenservice, de opslag en het fulfilment bij Abonnementenland onder één dak gebeurt. Daardoor zijn de lijnen kort en kan snel worden geschakeld.

Door kruisbestuiving tussen klantenservice en fulfilment weten de medewerkers van beide afdelingen wat er bij klanten en abonnees speelt.

Orderverwerking, voorraadbeheer, distributie en facturatie worden aangestuurd vanuit Thor, dat Abonnementenland voor de uitgeverijbranche ontwikkelde. In Thor zijn alle zaken geïntegreerd die nodig zijn voor e-commerce, abonnementenbeheer én de distributie van fysieke en digitale artikelen.