Abonnementen management

Abonnees zijn de kurk waarop een tijdschrift drijft. Dat kunnen betaalde of gratis abonnementen zijn. Zonder abonnees hebben maar weinig tijdschriften bestaansrecht. Daarbij maakt het niet uit of ze nu in print of in digitale vorm verschijnen. Daarbij is een goed abonnementen management essentieel.

Thor: Abonnementen management volgens Abonnementenland

De uitgeverijbranche is de laatste jaren fundamenteel veranderd. De wereld digitaliseert in hoog tempo. Internet, social media en digitaal uitgeven zijn zaken waar geen uitgever meer omheen kan. Daarom heeft de uitgeverij van morgen vandaag al behoefte een doordachte crossmedia strategie. En aan de middelen om deze uit te voeren. De database met de gegevens van abonnees, klanten en prospects is daarbij cruciaal. Big data heet dat tegenwoordig. Het vastleggen, centraal beheren, actueel houden én toegankelijk maken van deze grote hoeveelheden gegevens is daarbij vaak het struikelblok. En – geloof het of niet – goed abonnementenbeheer is echt vele malen moeilijker dan het op het eerste gezicht lijkt.

Daarom is er Thor, het nieuwe systeem voor abonnementen management. Thor is door Abonnementenland ontwikkeld en gebouwd op de toekomst. Alle abonnementen- en uitgeverijervaring die de Abonnementenland in de loop van zijn 22 jarig bestaan verzamelde, werd in Thor verwerkt.

En anders dan de naam Abonnementenland doet vermoeden, faciliteert Thor méér dan alleen het beheer van abonnementen.

 

Een greep uit de vele mogelijkheden en features van Thor:

 

  • Een webshop die voor opdrachtgevers snel online kan zijn
  • Bestaande sites en shops eenvoudig aan te sluiten
  • Verwerking en verzending bestellingen uit webshops
  • Financiële afhandeling
  • Voorraadbeheer
  • Abonnementenbeheer voor print- én digitale uitgaven
  • Informatie uitwisseling met externe CRM systemen en banken
  • Continue monitoring adressenkwaliteit via Cendris
  • Dagelijkse rapportage bezorgklachten aan PostNL en Sandd voor een betere bezorgkwaliteit
  • Uitgebreide mogelijkheden tot het vastleggen van socio-demografische en psychografische gegevens
  • Uitgebreide real time rapportage tools en marketingtools
  • 24/7 Toegankelijk
  • Koppelingen met Facebook en What’s App
  • Vele exportmogelijkheden naar Excel, Word, CSV, PDF en HTML.

Er kan een vrijwel onbeperkt aantal gegevens van (oud)abonnees, leden, bezoekers van webshops en -sites, seminars, beurzen, etc. in de Thor database worden opgeslagen. Inclusief hun betalingshistorie.

Gecombineerd met de uitgebreide en flexibele analysemogelijkheden, komt zo een doelgerichte oplage- en marketingstrategie binnen handbereik van de bijna 300 klanten van Abonnementenland en hun meer dan 600 verschillende uitgeefproducten. Zo wordt het mogelijk een crossmedia strategie te ontwikkelen en – héél belangrijk – uit te voeren. Door al deze factoren te combineren is Thor het meest uitgebreide abonnementen management systeem van dit moment.

Wij doen meer voor u dan het bieden van zekerheid, kostenefficiency, gemak en betrokkenheid. We leveren óók de creativiteit en innovaties die bijvoorbeeld aan de basis staan van hogere oplagecijfers.